Sova sova sova

Det får ju vara nån måtta på deprimerande väder! Jag är så sjukt trött dagarna i ända så om inte en stråle solenergi når mig snart kommer jag troligen falla i koma. Igår sov jag mig igenom hela desperate housewives, wille gjorde några tappra försök att väcka mig men icke...jag lyckades vakna till lite så jag kunde fnissa mig genom Christine, sen föll jag i säng och sov som en gris. Jag skulle kunna gå o lägga mig nu men det är väl emot lagen att gå o lägga sig klockan 18 om man är 26 år eller?! Så nu när pimp willy kommer hem ska vi kämpa oss igenom powerwalken som vi gjort hela veckan sen hem o falla i soffan. Men först ska jag moffa lite melon så jag inte trillar av pinn under promenaden.

Snart helg - hurra hurra Hurraaaa!

Kommentarer
Postat av: emelie

Sådär var jag me JÄMT när jag hade praktik...och det blir inte bättre när man har det så hela tiden sen kan jag säga..hehe.Nu verkar det ju kommit lite sol i alla fall så man får passa på.Får ses nån dag oxå:)

Hoppas allt är bra.Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback