Låt det vara fredag varje dag!

Idag är jag någon nyans brunare...med tanke på att jag i stort sett var genomskinlig igår så känns det fräscht att vara liiiite färggladare. Jag och Anna H var i kstad igår och solduschade...rätt så onödig grej egentligen men ska man på "50" års fest imorrn så vill man inte skrämma iväg resterande gäster med ens nordiska look, så it was the right thing to do! Skulle ha tagit "före och efter" bild men min mobil bestämde sig för att strejka precis när vi stod på Harmonia Spa så det blidde inget! Det kosta 220 kr för en gång och självklart för att få bästa resultat ska man göra 2 ggr inom 48h, då kosta det 400 kr istället men jag kände att det finns det varken pengar eller tid för så en gång fick räcka. Vi ser iaf inte ut som Blondinbella kan jag lova, and that's a good thing! ;) Det är väl borta lagom till söndag skulle jag tro!




Anywho....hade min sista VFU dag idag, och jag bakade saffransskorpor som jag tog med, det var väldigt uppskattat och de tog receptet...är ni sugna kan ni söka på "Leilas saffransskorpor" på nätet så dyker det upp..very nice.
Ikväll ska det provas klänning, målas naglar och greja...imorrn kl. 11 startar festen! Eller ja, dagsaktiviteterna iaf...det är ju en surprise så det är ingen som vet vart vi ska eller vad vi ska göra, förutom jag då såklart som råkar ha ett halvt finger med i spelet...eller en sambo med i spelet iaf ;) Ska bli superkul.

Om ni inte märkt det så kom det världens snöstorm tidigare idag, den kom från ingenstans och nu är det lite vitt på backen, jag gillar inte vintern..ska det vara snö så ska det vara riktigt kallt så det ligger kvar. Men en som älskar snö är Udda, hon blev hysterisk förut när jag visade henne snöstormen, hon skrek och kastade sig ut på balkongen och stod därute o mjaoooa för att jag skulle komma ut o kasta snö till henne men efter en minut höll jag på att frysa ihjäl så stackarn fick inte leka så mycket mer. Förstår inte hur en katt kan älska snö så mycket?


Kommentarer
Postat av: Anna T

Ni blev säkert jätte fina:)

ses imorgon

pusskram

2008-11-21 @ 18:02:12
Postat av: Anna T

Ni blev säkert jätte fina:)

ses imorgon

pusskram

2008-11-21 @ 18:02:24
Postat av: Anna T

Ni blev säkert jätte fina:)

ses imorgon

pusskram

2008-11-21 @ 18:02:30
Postat av: Anna T

hahahha men ooojjjj nu kom det flera...hahaha de stod ju bara error;)

2008-11-21 @ 18:20:51
Postat av: Emma

haha jag gjorde likadant på toves blogg :)

2008-11-21 @ 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback