A good deed never goes unpunished


Så, då har jag skrivit ut mitt arbete som jag glömde ta med mig till skolan i tisdags. Idag är jag ganska omotiverad till det mesta känner jag. Trots fint väder och fågelkvitter så är det inte riktigt en toppendag...känner mig seg och trött.
Men det kanske förändras till kvällen när jag ska hem till Madde i kga och umgås! Eller det är jag säker på att det gör. Ska bli mysigt, och vi är så duktiga som ses igen på så kort tid ;)
Men innan den träffen ska jag förvandla mig till kontaktpersonemma och spendera lite tid med Maria, funderar på att ta en sväng på biblioteket när jag ändå är i kga o se om det finns lite kurslitteratur, och Maria gillar ju biblan så why not.

Jag har mycket framtidsdrömmar och funderingar på hjärnan också, tänk att en oviss framtid kan vara så spännande....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback