A hallelujamoment

Idag hade jag sista dagen på praktiken, och efter fem veckor så känns det något vemodigt för jag tycker det är så roligt att vara där och nu måste jag tillbaks till skolan igen....inte så sugen.
Jag fick denna härligt gula påskbukett innan jag gick och kramar!



Det är alltid roligt att känna sig uppskattad!
Och apropå det, min sambo är inte känd för att tycka om att städa.
Idag när jag kom hem var han i full fart med storstädning av hela lägenheten och samtidigt tvättar han.
Måste jag beskriva lyckoruset av att få komma hem till ett fräscht o fint hem?
Nej jag trodde väl inte det.
Nu är han iallafall mer uppskattad än vanligt ;)
Till kvällen vet jag inte vad det blir, kan bli allt mellan himmel o jord. Men det bör vara något som inte innebär sitta hemma i soffan för då sover jag nog innan klockan är nio.
Har gått upp varje morgon denna vecka 05 eller 06, förutom en dag då jag började sent.
Gäsp.
Nästa vecka ska jag jobba mån, tis och tors. Så i helgen blir det till att sova. Skola på onsdag också.........

Imorrn ska det bli en STOR sol har jag hört. Det tänkte jag ta vara på om jag hinner.
Har ju ett födelsedagsbarn att fira först!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback