Fortfarande tisdag..

Idag fick jag hem mitt snygga armband som jag beställde häromdan! Och det är inte bara ett armband det är också "en god gärning"....

"Som ett led i kampen mot människohandeln har Dangerous Goods formgivit smyckena ”Not for sale”. Detta till förmån för brottsoffer utsatta för människohandel. Minimum 40-60 kr av varje smycke går till en fond som startas av Insamling Mot Trafficking Stiftelsen och avsikten är att, i första hand, göra insatser där samhällets resurser inte räcker till."




Om det inte syns så står det "Dangerous goods Humantag 2008" på den stora och på de två små är det en streckkod på den ena och på den andra står det "Not for sale" på. Jag gillar't!
Såpass mycket att jag beställde en till Willy också :) För hans egna pengar såklart, jag är ju student ;)  ♥

Kommentarer
Postat av: emma

hej....

var de dyra armbanden alltså... fattade inte att de stod för de när ni pratade om de i lördags, riktigt nice alltså

Postat av: Jenny

Va fint! vart köper man det? Inget stockholmsbesök inplanerat?? Hoppas allt e bra med er.. Kram kram

2009-04-29 @ 08:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback