Just a light touch

Just nu halvligger jag i soffan, småäter lite på en väldigt god choklad (Lindts "Truffe cake"..Mmm) och ska snart läsa min bok som jag köpte häromdagen, den är i skolsyfte men jag hade ändå tänkte läsa den (Mig äger ingen - Åsa Linderborg), detta är vad jag kallar en skön lördag. Jag var ute och gick vid nio imorse, soligt men kallt. Har även hunnit med en kort sväng på stan med mamma o pappa och nu tänker jag nog mest ligga här. Är trött men belåten!
Igår var det också en väldigt skön dag, redovisningen gick bara bra och när jag kom hem lunchade wille & jag på Thaien, jag är ingen fantast av den här maten egentligen men igår fick jag ett sug och lunchbuffén där är god måste jag ju säga. Sen hämtade vi upp min (mammas egentligen!) cykel som har stått på station i hundra år, och ja ni kan ju själva räkna ut va fin den var efter denna upplevelse, så vi lämnade in den på lite renovering. Wille köpte sig en ny cykel så nu har vi varsin!
Vi åkte hem till mamma o pappa och tog lite vin i solen innan vi gick hemåt och wille lagade otroligt god middag! Lammentrecote (jaa jag önskar jag vore vegetarian men nu är jag inte det..) med helstekt färskpotatis (från cypern) och egengjord rödvinssås...han är en pärla i köket den där...:)

Very najs fågelbajs


Dom bästa föräldrarna nånsin.



Mmmmm


Solkatt
:)


Willy jobbar hela dagen och  till kvällen blir det ytterligare en gourmetmiddag med hemmakväll.
Nästa helg blir det andra bullar med klassfest så det gäller att vila upp sig ;)






Kommentarer
Postat av: helen



alltså maten ni äter ser jämt så lyxig, dyr och perfekt ut! och framförallt GOD!

det är annat på Styrsö kan jag lova. Makrill i tomatsås på knäckebröd och snabbkaffe med fulmjölk.



haha.

Kissn Hug!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback