Love will never do without you

Hej och hå vad jag inte är van vid att ha heldagar i skolan. Det hade vi idag och det var nästintill olidligt. Men nu är det över och på schemat står promenad med sambo, fixa mat och dubbelavsnitt av desperata hemmafruar.
Och det där med att sola' alltid skiner i karlstad är just a load of crap för där var det grått och här i underbara höla lyser solen! This is the place to be I tell you..!

Resten av veckan är ganska så händelselös må jag säga, imorrn bär det av till Uni igen för studiegruppsarbete som jag visserligen tror blir ganska roligt, sen är det ju redan torsdag och då är det Mariaträff och kanske slår jag två flugor i en smäll och träffar Madde när jag ändå är i kga. Fredag är det redovisning av vårt tipptopp arbete som ska göras imorrn och klockan 12 är det helg och då ska jag umgås med Wildur för sen jobbar han såklart hela helgen! Jag älskar Boda Borg!!

Men lugn i stormen för änsålänge är det ju bara tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback