Robinsondeltagare

oh what a weekend.
har njutit av väder och grillning, fest och sällskap! Ett minus med denna helg är mannen som ringde på dörren klockan 8 igår morse bara för att informera att ett vattenrör hade brustit och Grattis ni är nu utan vatten resten av helgen och vattnet beräknas vara tillbaka i början av veckan...........så HEJ vattenflaskor och hinkar. Hejdå toalettspolningar och dusch! Tacka fan för att mamma o pappa bor några hundra meter härifrån. Jag hade inte klarat 1800 -talet speciellt bra. Om inte annat känns det som jag är med i robinson.

Just nu sitter jag i vad jag och hedström kallar för "morgonrocksyndromet" jag vill inte gå in på detaljer men it's pretty ugly...;) och eftersom jag inte har tillgång till vattenkällor så lär jag bli kvar ett tag till.
Bilder kan tänkas komma senare.
Laterrr.

Kommentarer
Postat av: helen

jag skulle gärna vilja ha en lite mer ingående förklaring av fenomenet "morgonrockssyndromet"...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback