Rude awakening

Solen fortsätter att lysa - galetgalet.
Jag sov till halv tio idag, yeeehaaa det händer ju inte varje dag direkt. Men jag drömde inatt att jag fick cancer - minst sagt en väldigt otrevlig dröm och jag vet att jag grät o grät i drömmen, vart cancern satt kommer jag inte ihåg men vi kan ju hoppas att det inte var en sanndröm.
Idag ska vi fira morfar som fyller 85! Så jag tar dagens promenad dit, kurlandastyle ;)
Annars ska jag väl försöka läsa boken som jag fick i pdf-form igår som vi ska ha läst till imorrn...suck. Sommarlov nån???



Igår tittade igelkotten som bor under mammas o pappas altan fram. Han hostade, bajsade och fräste och solade såklart. Sen gick han hem igen,
Söt liten krabat.
;)



Men den här krabaten är sötare!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback