Tisdag

Morgonpromenad 06.00 - check!
Vattnet tillbaka - check! (jaaaaaa!)

Att man inte går ut o går oftare sådär tidigt är ju underligt för det är ju väldigt skönt faktiskt. Tyst ute och rådjur som står o glor typ överallt....charming. Jag har även upptäckt att sniglarna har börjat nån slags livsvandring. Dom är överallt på cykelbanorna och en del är så små att man knappt ser dom. Inte så charming.

Nu är det skoldags snart, föreläsning till tolv sen studiegruppsarbete och förhoppningsvis blir vi klara idag så är vi lediga imorrn - men vi brukar ju vara rätt så effektiva så det ska nog gå bra!

Have a nice day folks. And stay away from svininfluensan! (hypokondrikern har talat).



Kommentarer
Postat av: Anna

jag kommer få svininfluensan på resan!!! Fredrik håller med såklart. Att han aldrig förstår att han ska svara "Klart du inte får!" på frågor om jag kommer få.. istället säger han "Ja, det tror jag också. Bäst du stannar hemma!" ... kul att jag kommer vara borta i 5 dagar utan att andas :D haha //hypokondriker 2 har talat :P

Postat av: emma

inte för att skrämma dig, men det kan vara farligt att vara ute och gå så tidigt på morgonen också. när mamma var på väg till bussstationen runt kl fem imorse så var det 4 polisbilar ute och en patrull som vandrade.. senare på dagen hade de tagit massa hellsangels i karlstad.. så jag tycker du ska överväga och gå i skogen i stället.

2009-04-28 @ 22:48:35
URL: http://glasprinsessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback