A rush of blood to the head

Man skulle kunna tro att min kropp har åldrats med sissodär 70 år över natten, mina höfter och knän känns typ..lösa. Så det här med promenerandet kanske får utebli idag, har gjort lite annat i träningsväg här hemma och än sålänge får det duga. Segt. Ska göra ett besök hos hälsokosten senare idag tänkte jag o se om dom har nåt lyckopiller för kroppen.
Ledig är jag idag iaf, ska snart åka hem till mamma o pappa och tvätta. Ja ni läste rätt. Men jag vill tvätta IDAG och tvättstugan är upptagen och vi har ju inte haft vatten på ett par dagar så nu är korgen överfull.
Mamsen o papsen åker till storebror i Ystad idag och jag är jätteavundsjuk. Är så sugen på att göra en liten roadtrip...och ha semester från vardagen för nu börjar det allt bli segt. Vi kollar lite på Barcelona just nu, funderar på ett par dagar dit i juni innan jag börjar jobba. Jag har aldrig varit där och wille kan tänka sig att åka igen. Vill åka nånstans där det finns kultur, strandliv blandat. Vi får se hur det blir med det.
Förutom att tvätta så ska jag fixa lunch, idag blir det fransk örtfisk...och ris. Om jag orkar o hinner så är jag lite sugen på att göra "fruitbars"....men skulle vilja hitta ett recept som inte är så sött och sockrigt. Just nu känns det som mission impossible. Sen i eftermiddag kommer Maria hit, det lutar åt en sväng på stan och kanske lite fruktsallad.

Imorrn har vi redovisning en kort stund sen är det som bekant HELG!



Igår hade jag wille som dragplåster när jag var ute och gick, ju fortare han cyklade desto snabbare gick jag ;)
Nu vill jag ha min cykel fixad o klar så jag också kan cykla!
Lite skonsammare mot pensionärskroppen kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback