Recharge and refresh

Och som vanligt på måndagar så drar ju mitt nya liv igång då, men denna vecka är annorlunda sörrni! För den här gången menar jag det ;)
Bad wille dumpa mig ute i skärgår'n imorse vid halv åtta när han åkte till jobbet. Solen stekte på redan då så jag tror det kommer bli hot hot hot idag. Har intagit min gröt bestående av vete, råg, havre & korn. Blandgryn med andra ord. Det är mer än mättande så nu ska jag vila lite innan jag tar tag i dagens bestyr som mest består av att försöka få mitt hem att se ut som mitt hem. Men det är lite svårt när det står kastruller och hinkar med vatten överallt..................så ge mig rinnande vatten already! Såg att dom höll på utanför huset nu så det är bäst för dom att det kommer igång idag.
Den här veckan är väl för övrigt relativt lugn, skola imorrn, lite grupparbete onsdag och så ska jag försöka få in lite bowling med maria. Motion och hälsa står högst upp på listan av "to do".
Vädret ska ju iaf vara tipptopp så det känns ju bra.


Helgens bravader i blandkompott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback