whatever baby wants...baby gets..;)

Känns som det är fredag idag. Det kan ju bero på att det är "helg" imorrn. Jag har haft en väldigt trevlig fika med Madde nu på seneftermiddagen, tänk att en del människor känns som dom alltid har gjort fastän vi inte ses så ofta. I love it. Vi har alltid roligt när vi ses och det är så skönt. Vi har nu känt varandra i......(räknar).........20 år exakt. Svårräknat..Galet!
Övrigt idag har jag tjänat lite pengar, och tagit det lugnt hemma och promenerat lite. Imorrn ser det ut som det blir en tur till kstad med Anna för att inhandla något BILLIGT att ha på sig på lördag. Sen om det är soligt så tänker jag nog parkera mig i solen resten av dagen. Känns inte riktigt som påsk i år, inte för att det brukar vara en stor högtid för oss men dels är ju inte wille hemma, men det är inga familjemiddagar eller sånt inplanerat. Lätt påsklunch med mami o papi är nog allt och det är hela okej med mig! Tänkte ta med bebisarna hem till dom så dom kan sitta ute i trädgårn ett tag och är dom snälla kan dom få sova över hos "mormor & morfar"  ;)

Just nu är jag dödstrött med inslag av en krypande energi och rastlöshet. Emma i ett nötskal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback