Anything to make you smile

Igår mina vänner var vi och såg "Inglourious Basterds" - and I highly recommend it! Quentin Tarantino har gjort det igen, och framför allt, Brad Pitt har gjort det igen.


Dock inte så het som förr...

Min hals är fortfarande ovän med mig och trots "Zyx" och diverse hostmedicin verkar den här fighten inte vara över än på ett tag. Härda är ett nytt ord jag försöker mig på.
Skulle ha följt med mamma o pappa ut i skogen och plocka svamp egentligen men fann att orken inte riktigt var på plats, så en kopp te, en powernap och lite bokläsning fick agera substitut. Men svampen kommer ändå att ligga i min mage framåt kvällen då vi ska hem till dom och käka kräftor, som inkluderar nån förrätt med kantareller. Tji fick svampen.
Jag ska tillverka dessert, och småseg som jag är (hääärda) så blir det inget hard work idag inte, nejnej. Färdiga marängbottnar, lemon curd, grädde och blåbär & hallon. Klaaaart.
Willgott spelar match, men imorrn är han min HELA dagen.

Kommentarer
Postat av: helen maria bäckström

han är rätt het dändäringa Brad Pitt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback