Det här är..

...verkligen inte min dag.
Spöregn, skolångest, särboångest och kontaktpersonstjänstångest - har jag tid???
Till råga på all denna ångest, så brände jag sönder ännu ett spislock när jag självklart drog på fel platta förut och detta bidrog till att jag tappade en av mina fina höganästallrikar i diskhon och den gick mitt itu. Hur kul är det att ha tre tallrikar av en sort? Jag har nyst hela dagen och känner mig förkyld vilket inte alls passar in i schemat då minihitler har varnat oss för att vara sjuka för då kan vi ju få gå om kursen.
Damn you people!!

Som tröst ska jag gå på tjejmiddag nu snart hos söta Stina, med Tove & Helen - men det är ju ingen större tröst eftersom dom alla flyttar också! Så det är lite av en heejdåmiddag. Fast jag är väl iofs van vid att dom inte bor här...men ändå. Stina drar till sundsvall och pluggar, tove till västerås och pluggar och helen till sunne och pluggar! Roligt att alla blir studenter! Det är ju så härligt att vara student i hundra år. Tipptopp!

Pisspotta sa jaag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Minihitler, är det examinatorn lr?. Ha ha ha! Vi har ett flertal även på Örebro universitet!

2009-08-26 @ 17:53:07
Postat av: Ida

Minihitler, är det examinatorn eller? Ha ha ha! Vi har ett flertal även på Örebro Universitet.

2009-08-26 @ 17:54:19
Postat av: Emma

Det är kursledaren som inte verkar ha någon medmänsklighet. Plus att hon uttryckte väl att hon läser bloggar!

2009-08-26 @ 17:55:01
Postat av: Anna T

Allt blir bra,de lovar jag

pusskram

2009-08-26 @ 19:18:03
Postat av: cornelia

gumman då..allt blir bra..slappna bara av!tallirik är ju bara att köpa en ny=) och om du i värsta fall blir sjuk får du sitta hemma o plugga! Wille och du kommer klara det där galant!! Sen om du behöver komma bort från höla nån helg är du alltid välkommen till oss! Carpe Diem!=) puss krammm

Postat av: Mia

SKITSPIS!!! Den gjorde så mot mej hela tiden...så jag sålde skiten! ;-) Love you baby

2009-08-30 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback