Peka inte när du kan tala!

Varje morgon när jag vaknar så har jag så sjukt ont i vänstersidan av ryggen, jag känner av det redan på natten men sen på dagen känner jag inget. Kan inte lista ut om det beror på madrassen eller om det är för att jag kanske ligger blickstilla i 8 timmar varje natt - på vänster sida?! Smärta är det iallafall och det börjar bli otroligt tröttsamt.

Idag är det måndag för er som har missat det, och jag känner att jag har lite grejer att fixa men inte lyfter jag på rumpan för det....på torsdag åker jag ju till Oslo, för att sedan på fredag morgon flyga till Nice med Tove och väl där möta upp Hanna! Så innan torsdag måste jag ha tvättat lite, göra en packlista (jag är en listmänniska) kolla över min pengar, gå till bibblan o lämna böcker kanske låna nån när jag ändå är där, packa, skriva ut Way Out Westbiljetten (och inte glömma att ta med den till nice) fixa ny musik i mobben, åka till djurhemmet och fylla i lite helger jag kan ta, jaa osv. Och här ligger jag nu och tar inte tag i nåt. Måste gå ut och röra på mig också för just nu håller ryggen/sidan på att driva mig till vansinne.
Willy jobbar idag (på sin semester - hallåå?) men sen är han ledig så vi får väl se vad vi hittar på.

Nej om jag skulle få tummen ur och bara göra nåt vettigt. Jisses. Hur svårt ska det vara?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback