Svullo is alive.

Okej, jag ljög. Jag har inte slutat svulla. Kan jag få börja från måndag istället? Pretty please?
Jag har helt enkelt ingen karaktär så länge inte vardagen hägrar över mig och änsålänge har jag fortfarande semester...äääända till tisdag! ;)
Eftersom jag har blivit halvfransk den senaste tiden så blev det baguette, ost och vin (va??! men det var såååå lite) igår kväll..so bad jag vet, men egentligen vem fan bryr sig.
Ikväll fortsätter vi i matens tecken, och samlas alla tjejer som är hemma och spenderar kvällen på mastis, maten är ju inte topp där men det är ju trevligast att sitta där i denna lilla stad. Jag och Willyboy testade även Japanens lunch idag, wille tog buffén medan jag såklart inte kunde låta bli att ta sushi......börjar bli trött på mig själv..men oavsett så var buffen helt klart väl godkänd! Nu sitter jag och trycker i mig vattenmelon i brist på annat. Ätstörning? Jag?
Wille är i kga och blir avtackad eller vad nu kallas, i samband med personalfest. Jag hoppas dom ger honom resten av veckan ledigt (betalt såklart) i "avskedspresent"....man kan väl drömma.

Nej men heejda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback