Sammanfattning!


Är det meningen att man ska behöva ha semester - efter semestern?!
Jag är iallafall HELT SLUT. I både kropp och själ.

Har varit en fantastisk resa, med en del överraskningar och jag har lärt mig en del om mig själv och andra! Tre nätter i Nice, otroligt vacker stad utan sandstränder utan bara sten = ont i baken. God mat, mycket skratt och varma dagar! Tre nätter i Marseille, boende i ett stort hus utan el i ett naturreservat, än en gång otroligt vacker miljö och man inser hur bortskämd man är när man tar el och vatten för givet! Men jag överlevde det med:) Nya människor, godare hemlagad fransk mat i mörker med lite ljus från gaslampor. Insekter och glasklart vatten. Bad & sol, vin & boule, baguette & ost. Det är nu dags att ta tag i livet, kosten och motionen. Som varje höst. Eller varje måndag.
Avslutade resan i gbg, flängandes runt på Way Out West, fredagen var helt klart bäst!! Robyn var galet bra, Dr. Alban fick en comeback karriär i ca 4 min, Band of horses, Glasvegas, Fever Ray....allt tipptopp. Solen sken och reunion med vänner. Lördag innebar regn och en trasig Emma, kroppen ville inget mer så det var ett tappert försök att orka med. Igår kom jag hem och det var helt underbart det med. Fick min favoriträtt av min favoritWille, soffmys med mina älsklingar och ett sista svull i chips och dipp framför en film jag somnade ganska snabbt till. I love it. Mitt liv må vara rätt trist, men jag älskar det. Och alla i det!


04.30 på väg till flyplatsen, behöver jag säga att vi var trötta?


Framme!




Tro det eller ej, men Wille har en tvillingsjäl i Nice. Jag kände mig trygg såklart ;)






























































MUMS


Såhär glad blir man när Emma kommer hem ;)


Familjemys, minus knubbsälen för hon fick inte plats i soffan
:)



Kommentarer
Postat av: Anna T

Gud va härligt :)

snygg kropp mä,crosstrainer is the shit

pusskram

2009-08-17 @ 14:12:32
Postat av: Mia

Ojojoj....dej är det ju inge synd om iaf!!! Min och bara min gnällhöst!!! Du va ju för fan i Nice...

2009-08-18 @ 13:41:56
Postat av: Emma

Moahahahaha.....gnället är alltid mitt!!! (du kan få gnälla liiite om du är snäll)

Postat av: helen maria bäckström



Fan vilken schysst semester, emma! Hurra!

2009-08-19 @ 16:16:32
URL: http://helenseskapader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback