Peace on earth

"Det är dags för söndagsmyyyys om det så är det sista jag gööör" tralalalaa....hela familjen ligger i sängen, har en katt på vardera sida och jag känner mig lite småsåsig sådär som man kan må ibland när man inhalerat spritångor (Läs: druckit en öl för mycket?) Wille och jag börjar känna ungefär som vi är medaktörer från "The hangover"...."vart fan kommer dom här trehundra kronorna ifrån?" några andra frågetecken har också dykt upp och det har vi nu skrattat åt ett tag! Gårdagen blev kanske inte riktigt som förväntat, jag hängde med grabbarna en sväng innan vi drog till Kga och Plutte i parken :) Mötte upp dom fina kgabrudarna på plats, men jag måste säga att PiP var bra mycket roligare förra året. Blev en ganska tidig hemfärd och det tackar jag för idag. Hamnade på mycket konstiga ställen igår, hos folk vi knappt kände, känns ovanligt flummigt såhär i efterhand! Men värt att minnas...eller vänta nu....minns vi verkligen?! Mjaaaa..
Jag körde med hatt igår det är nåt du inte kommer att se varje dag...och temat för kvällens foton var PEACE.


















Snyggon!

Kommentarer
Postat av: Sliders

Söndagsunderhållning medan grabbarna lirar boll!

Postat av: Anna T

Peace and love <3

2009-08-02 @ 17:21:14
Postat av: helen

härligt



fint med hatt du fagerman! ha det fantastiskt i nice. puss <3

2009-08-03 @ 19:26:19
URL: http://helenseskapader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback