En timme En minut

"Hi guys this is D.A.N.I.E.L L.I.N.D.S.T.R.Ö.M check out my new album on spotify blablabla" jeeeez va irriterande det är när man sitter och avnjuter en av livets bästa skivor. Men ska're va gratis får man väl stå ut'da.
Fick jag nåt vettigt gjort idag?
Jag har iallafall gjort en packlista. Den blev lång. Jättelång. Och jag som inte gillar att packa. Wille...vill du? Du får.
Jag fick också reda på en glad nyhet och kunde inte hålla mig ifrån lite shopping men det kan icke avslöjas vad detta gäller!
Shoppingen bestod av ipren, tejp och resorb ;) Man ska väl utomlands vaa....man har la vart med förrrrrr.
Förvirrande? I think so.

Jag bokade en tvättid också. Starkt jobbat idag måste jag säga. Lånade två böcker, en kriminalare och en i tragisk anda såklart, det vore ju synd om jag skulle byta genre i bokväg. Promenad och matlagning har jag också hunnit med, vilken otroligt händelserik dag!

Imorrnbitti funderar jag på att utmana sambo i joggning (jogging?!) uppe vid lisas höjd. Jag skulle ju vilja skriva löpning men jag vill ju inte ljuga. Kanske skulle skriva krypning? För min egen del menar jag. Wille galopperar ju såklart fram.

På onsdag har jag och Madde äntligen (!) bokat playdate! Det var på tiden. Så nu ska jag få se deras nya hus och träffa lilla Alvar som är det nya familjetillskottet, kissebebisar är inget vi kan motstå!! Ska bli roligt.


Knubbsälen hälsar till dig Alvar att hon säkert kan undvara lite leksaker till dig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback