Heaven knows what a girl can do

Inte en lugn stund denna söndag förrän nu då vill säga. Har spenderat några timmar på IKEA & bergvik, känns som det är mitt tredje hem efter mitt vanliga hem och Maxi............men har man en sambo som har tänkt att överge en för trollhättan i två år så måste det inhandlas lite diverse saker som man inte bara kan sno från förstahandsboendet (dvs HÄR). Men visst blir det lite som försvinner härifrån också, mest sånt som ändå står och hänger gäng på vinden och ska jag se något positivt med denna flytt bortsett från att Wille såklart får en utbildning, så är det att det blir mer plats till mina kläder i garderoberna! Och äntligen får jag mer än en låda i min egen byrå! Hurra..?
Efter att vi kommit hem har jag tittat på när Wille har packat ner lite grejer som vi ska ha med ner till Trollhättan imorrn, när vi åker över dagen med kära svärmor, mest för att kolla läget. Riktiga flytten blir nästa helg. Emellanåt hjälpte jag till men mestadels stirrade jag mest på kaoset. När vi var på vinden fastnade jag i min gamla skivsamling och nostalgisk som jag är fick en stor del av skivorna följa med ner.....så det kan jag sysselsätta mig med i höst.

Det är lite underligt det här med flytten. Man står och skrattar och pratar om den som om det inte vore nåt konstigt alls, men så slår det mig ibland att HALLÅ! 7 år på nacken, och så ska vi helt plötsligt bli särbos. Det är ju inte riktigt vad jag hade i planerna. Men jag vet att det kommer gå bra. Skam vore det annars. Men jag tror jag behöver skaffa mig lite mer hobbys i höst. Förutom att lyssna på gamla cds, läsa kurslitteratur (moahaha..) och dricka te. Lite mer karlstadshäng kanske? Jag ser sushikvällar framför mig (ja mia nu måste du börja äta sushi) med tjejerna, och mycket fönstershopping nu när ekonomin går åt pipsvängen. Tack för det William Gustav Eriksson. (thihi)

Så vill jag även passa på att Gratulera svenska folket! På onsdag kl.22 kan ni börja följa True Blood i kanal 1! Mycket blod, vampyrer och sex. Bland annat. Och en ganska så snygg Alexander Skarsgård. *klappklappklappklapp*


Jag älskar titellåten till serien by the way. "Bad things" /Jace Everett

Kommentarer
Postat av: helen maria bäckström

äntligen ska jag få se whatallthisfuzzisallabout då! spännande!

Postat av: I D A

Det kommer gå bra ska du se =) Du får se det som en möjlighet till mer tid för icke-sambo aktiviteter =) Han är snart hemma igen!

Kram

2009-08-24 @ 07:46:25
Postat av: Mia

Karlstahäng tycker jag låter perfekt, ska nog ta och bekanta mej lite bättre med din lght oxå! Det blir vår hörs i höst...den bästa! puss

2009-08-24 @ 12:05:48
Postat av: Mia

Karlstahäng tycker jag låter perfekt, ska nog ta och bekanta mej lite bättre med din lght oxå! Det blir vår hörs i höst...den bästa! puss

2009-08-24 @ 12:06:37
Postat av: Lisa

Ja mera karlstad tycker jag låter bra!!! Kanska träffa lill-lisa och bli lite nostalgisk! Puss

2009-08-24 @ 23:00:49
Postat av: Anna T

Finns alltid för dig <3

2009-08-24 @ 23:16:52
Postat av: Emma

va gulliga ni är allihopa! Lisa, jag blir gärna nostalgisk nån dag :)

Kram till er.

2009-08-25 @ 07:13:18
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: cornelia

har inte du sett TB? visst var det du som lånade det av mig? pösss kramm

2009-08-26 @ 12:25:52
URL: http://www.cocoaboutlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback