ointressant.

Så då har jag varit i Kga och träffat Maria, hade även ett samtal med hennes mamma & henne själv om att jag inte kommer hinna ses en gång i veckan ett tag framöver, så vi har sagt en gång i månaden och telefonkontakt. Jag vill inte bryta kontakten helt för jag gillar Maria - har bara svårt att få det att gå ihop med resterande liv.
Övrigt idag har jag varit i skolan, och det var väl okej. Hoppas den här kursen blir det jag har sett fram emot.

Nu har jag tagit helg!! Läsa en stund imorrn, motionera, ta en sväng på stan...lördag loppis med tove & helen och sir william flyttar grejer över dagen, söndag ska jag klänga på baby heeela dan.


Kommentarer
Postat av: hellen

snedlugg klappklappklapp

snedlugg klappklappklapp



kom ihåg var ni såg den först! (det här decenniet åtminstone)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback