When you came in the air went out. And every shadow filled up with doubt.

Nu har han åkt den där sambon. Förlåt, särbon.
Det är ju bara fyra dagar. På fredag är han är igen. Sen tar vi några dagar till. Plussa på två år så är det klart!

Bara för att älta det här sådär extra mycket så folk vill spy på mig och tycka att jag ska lägga ner mig själv och sluta fjanta runt så tänkte jag än en gång lägga ner lite tid på att gnälla. Det gillar ni va? Jag vet precis nu vilka som tar en djup suck................hej trattkantarell! ;)

Gnället startar nu:
Fy fan vilken trist dag det här har varit!!
Känns som man har gått runt och bara väntat på att få köra wille till station. Vi gick promenad imorse, har tvättat och däremellan har jag pluggat. BORING!!

När tiden väl var kommen var jag inte på så bra humör och känner fortfarande ungefär som om nån har snott hela min "mojo"! PMS i allt detta så var inte tårarna långt borta så det är nog tur för wille att han sitter på tåget så han slipper delta i detta hormonella kaos. Han är för övrigt inte heller så nöjd då hans tåg inte kom i tid så tåget i karlstad drog såklart...så när jag tänker efter sitter han ju inte ens på ett tåg, det blev buss. Han skulle vart framme i Trollhättan 20.51 nu lutar det åt 24 tror jag. Undra vem av oss som är minst nöjd?

Imorrn är det ännu en skruttdag, iallafall början av dagen då jag ska bege mig in till KAU för att diskutera Sterns teorier med min studiegrupp som jag inte känner än - efter det ska jag söka upp min kursledare för att än en gång diskutera gruppbyte! Jag vägrar ge mig.
På eftermiddagen imorrn har jag bestämt mig för att ha ett storkok. För att fylla frysen och slippa laga mat när jag kommer från skolan vrålhungrig. Så tre olika maträtter blir det imorrn och min älskade mamma kommer och assisterar mig på sin självaste födelsedag! På onsdag åker hon och pappa som sedvanligt till Danmark några dagar. Jag har beställt den största bag-in-boxen rödvin av pappa så jag kan se fram emot nåt i höst ;)

Såådaa....har jag gnällt klart tro? *tänktänktänk* Kanske. För idag iallafall.

Dagens höjdpunkt var iallfall nu när Petra ringde! Söta rara kirunadialekt i min knastriga mobillur.

Vid min sida
Går mitt livs kärlek ton i ton

Kommentarer
Postat av: Anna T

En stoor puss o kram från mig till dig

LOVE

2009-08-31 @ 21:55:08
Postat av: Emma

Och en stoor puss och kram från mig till dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback