A long december

Idag har varit en bra dag. Men ändå är det en såndär dag då jag helst av allt bara vill vara nån annan, nån annanstans i ett annat liv. Lite variation kan väl aldrig skada?
Mitt liv innehåller helt klart för lite äventyr.

Jag längtar efter mina vänner. Jag längtar efter släkten, både i Sverige & USA. Jag längtar efter ett nytt kapitel i livet. Jag längtar efter en Counting Crowskonsert. Jag längtar efter julafton. Jag längtar efter en weekend i nån härlig storstad. Jag längtar efter ett större boende. Jag längtar efter allt jag inte har.

Det känns som om jag skulle behöva tjuta en timme eller två och sen ta mig i kragen. Men det tar ju alldeles för mycket energi. Så jag lyssnar på musik i stället. Jag har hittat nya guldkorn i "Mumford & Sons". Men inget slår Counting Crows en dag som denna. Det, och Petra. Counting Crows, Petra och varför inte ett glas rödvin?

Hit me!


Det ser ut som det är hundra år sen...men det är "bara" 4½ år sen...

Kommentarer
Postat av: tove

Man vill alltid ha det man inte har. de e bra livets ironi helt enkelt. för övrigt är du lika snygg nu som då,.... kisses baby

2009-12-11 @ 11:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback