Bite me vädret!

Yeeeey den här dagen är över!
Jag har gjort mitt för denna onsdag; lektion till 11, temaarbete till 14.30 (vi jobbade himla bra, hejaheja!)
Hem och äta mellanmål (har ni hört mellanmålslåten?? den driver mig till vansinne varje gång jag hör ordet mellanmål..men va fan ska jag kalla det då?) och sen kom Maria och vi tog en vända på stan, sen bakade vi lite pepparkaksmuffins, and Hey! Jag åt inte en enda. Sött vs. Emma, 0-1!
Sen körde jag hem henne and here I am now, dödstrött. Och tröttheten har ju nu infunnit sig som ett smäck de senaste två månaderna tack vare det underbara tipptoppväder som vi har.
Det firar vi med en galet bra låt med otroligt passande titel.



Den är även galet lång....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback