en jävla massa dar för dopparedan!

Vilken lugn och skön helg det har varit. Det behövde min utslagna kropp. I fredags var det sushi i degerfors hos Tobbe, Jenny & Elvira som har blivit så stor som 1 år och 8 månader nu! Sötare lite tjej får man leta efter. Tobbe & Michaela kom också dit och Stefan & Anna likaså, vi fick träffa deras lilla Asta 2½ månad. Det var en liten söt tjej som tyvärr inte blev så långvarig för hon var så trött. Igår tillbringades större delen av förmiddagen i sängen, jag var så jäkla trött! När jag väl piggade på mig tog vi en liten promenad till vårt andra hem Maxi, för att sen gå hem och somna i soffan framför 'Hitta Nemo'...Kvällen var lugnare än lugnast, lite färska räkor och bröd och vi var nöjda.
Fjärde advent idag och vi har ätit söndagsmiddag hos mamma o pappa och nu ska jag sätta på lite julmusik, och göra mozartkulor!

Imorrn väntar en heldag inne i örebro för att hitta nån form av nyårsutstyrsel. Klänningen jag beställde var för stor och inge vidare överlag men det kunde jag ju räkna ut med lillfingret. Sen kommer tovsan från västerås in till örebro och åker med oss hem till khamn! Yeey! Det blir väl ungefär den timmen jag ser av tove under jul och nyår...:/
Men bättre det än inget!


Kommentarer
Postat av: Anonym



Hur går det för ordpolisen?



före doppardagen heter det väl?

Sötare liten tjej heter det!



Hämnden är ljuv!



/Omständlig ha ha ha!

2009-12-20 @ 17:44:27
Postat av: Fägermän

Hörru du William! Du ska vara snäll annars kommer inte tomten till dig har jag hört!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback