Fula ord

Jag har precis nästan fått en hjärtinfarkt. På riktigt. Jag kommer iallafall dö av en när jag blir äldre. Vad åstadkom då denna nästan hjärtinfarkt? Jo men då var det ju det här med tålamod & Emma. Inte så bra.
Mamma o jag skulle ju mysa framför film. Bara det att min sambo hade kopplat in datorn till tvn för han trodde att vi skulle se en film via datorn (för att han hör vad han vill höra) och jag är inte tekniskt lagd, alls. Så jag försökte koppla ur och koppla om och efter ungefär 300 försök ville jag både mörda wille och tvn. Att dessutom få intstruktioner över telefon och en stor jävla tv på väggen som man inte når ordentligt på baksidan där alla jävla sladdar ska in - är en otroligt skitdålig komination. Så där försvann all mysstämning. Grrr och morr och allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback