Just an ordinary friday night.

I tv-soffan på ringvägen fredag kväll:
Vi zappar mellan Skavlan, På spåret & Idol.

Jag får anfall över hur dom framhäver Erik i idol genom att ge honom låtar som bara gör honom starkare. Medan dom samtidigt drar ner Tove genom att ge henne svårare låtar än hon nånsin haft. Nu klarade hon ju det galant i vilket fall, men ändå.
Det slår mig, att jag har börjat engagera mig i Idol - som egentligen inte är min grej.

På spåret, Wille är mäkta stolt över att han kunde nåt som ingen i båsen kunde. Han frågar mig om jag hörde att han svara rätt. Va? Jag mata katten med chips just då, hur kunde jag höra?

Skavlan. Tre megasnillen i ett och samma rum. Tystnad hemma hos oss. Wowupplevelse när damen beskriver vad nano egentligen är.

Tillbaks till idol.
Jag: Men för fan sluta tjut i tv (till alla små tjejer som inte ens var påtänkta när westlife var stora)
Wille: Men duEmmaTwilightFagerman.
Jag: ja. jag skulle gråta om Edward Cullen kom in genom vår balkongdörr...
Wille: Mmmm det skulle fan jag med.

Ett glas vin, en ipren och två snoriga hjärnor slås samman så blir det såhär spännande.

Kommentarer
Postat av: tove

Hahaha fantastiskt kul tycker jag, bra sätt att spendera fredagen.. puss finaste du idag är det jag som ringer

2009-12-05 @ 12:49:35
Postat av: malin

skitkul!

2009-12-06 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback