Ny kropp sökes!

Igår kväll vid sissodär 20.30 började jag känna ett tryck över vänsterörat...tänkte att kanske det var en visdomstand på G eller så...nog för att jag är och har varit galet förkyld nu i snart två veckor, men efter ett tag blev det värre och värre...så jag tog en tablett och gick och la mig. Har sovit dåligt och halvt sittandes. Vid 5 snåret imorse, rann det ut en härlig vätska ur örat på mig. Mums! Så sen dess har jag varit vaken. Har nu nyss kommit hem från läkaren som bekräftade min misstanke om att min trumhinna hade spruckit. Antibiotika i 7 dagar, vilken fin julklapp! Och billigt blev det också (eller inte!).

Det här var inte vad jag var sugen på just nu.
Tur att min efterlängtade man kommer hem ikväll och tar hand om mig! Nu ska han vara hemma till skolan börjar igen efter nyår - behöver jag säga att jag är G.L.A.D över det?

Så min dag kommer att spenderas i mysoutfiten, i soffan självömkande. Sådäså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback