Sverige sverige älskade vintriga land

Mamma & jag var på promenad imorse, utrustade med varsin kamera bara för att det var så otroligt vackert ute. Och otroligt kallt. Trots långkalsonger och en hel del andra plagg så tappade mina lår och min bak ganska snart känseln.
Men det var det värt.

Det är inte varje dag solen skiner och temperaturen står på 23 minusgrader, så det får man ta vara på.

Efter promenaden serverades stekt fisk med morot&potatismos och ärtor hos mamma o pappa, det var helt enkelt 'görgött'!

=)

 

Nu har jag just lagt fram det jag ska ha med mig till Linköping över nyår, och det känns galet att ta fram klänning, tunna strumpbyxor och pumps, när man egentligen borde ha på sig underställ och overall...

Men morgondagen är späckad iaf:

checka in på hotellet när vi kommer fram, och från kl.15 ska vi befinna oss på Von Duva Spa där vi har tillgång till pool, bubbelpool och bastu.

Bikini here I come! (jag ryser redan)

Till hotellet och göra sig redo (för att frysa ihjäl)

Sen är det trerätters på en restaurang som bara är öppen för oss om jag fattade det rätt men det kan bero på att ägaren är med och firar?

Och senare blir det nån form av utgång.

Kan tippa att vi är runt 15 pers så det blir nog kanon!

 

Jag ska bara bearbeta halsontet som har dykt upp igen och min tandvärk som bara uppstår på eftermiddagar..?!

Så te, vila och tv gäller en stund nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback