Thistle & Weeds

Idag jobbade vi vidare med vårt temaarbete efter att "naturarna" (de som läst inriktning naturkunskap i vardagen) hade haft sin trevliga lektion med både experiement med vatten och luft och lek i skogen. Trots mycket flams och skratt är vi nu färdiga med den skriftliga delen, den blev 6,5 sidor. Så nu ska det föras över till den fina powerpointen som Emma fixade igår. Sen har vi gestaltningen kvar så det har vi bokat in till nästa torsdag - den enda skoldagen vi har kvar - sen mina vänner är det jullov fram till 13 januari! Thank god! Så mätt på skolan som vi alla är just nu har vi nog aldrig varit. Ett år kvar....ticktackticktack...

Jag trodde jag skulle få sova ut imorrn, för jag skulle inte börja jobba förrän 13.15, men tji fick jag för det blev ändrat till en heldagsarbete: 08.45-16-15 både imorrn och på fredag. Så på lördag kanske jag kan sova lite???
Men som sagt, moneymoneymoney.

För övrigt i helgen ska jag joina mamma o pappa till kstad, fixa de allra sista klapparna, förhoppningsvis ta en lördagsfika med Mia. Ta det lugnt, baka och bara vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Wille ser jag sissodär på måndag/tisdag där nånstans. Hurra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback