Tjöta.

Ibland undrar jag, bara för att man har en blogg där man skriver dagliga ting om sitt liv osv som nära o kära kan ta del av, är det en anledning till att inte höra av sig speciellt mycket? För att dom "vet" vad man gör och sysslar med ändå så att dom behöver inte ringa till en? Ibland bara undrar jag hejvilt, galen som jag är..
Jag är lite människotrött just i denna stund.

Utöver det så har det inte varit speciellt mycket lugn över denna dag. Började med att åka ner till det billiga klippstället här i stan, mina toppar skrek efter att bli avklippta och 125 kr för det klippet av helt vanliga duktiga frisörtjejer är helt klart ett bra pris. Lite ärenden på det och raka vägen hem och fixa saffransskorpor & bananfudge. Sen åkte både wille och jag till Maria som jag är kontaktperson åt, och önskade God Jul, vi blev kvar där i två timmar, det är en trevlig familj det där! =)

Nu står wille i köket och gör i ordning revbensspjäll till julafton och jag är tröttare än tröttast.

Bananfudge, in the making.
Glömde ju o ta bild när jag skurit upp dom i bitar. Men ni har väl sett fudge förut.
Synd bara att det smakade precis ingen banan alls utan bara vit choklad. Vilket iofs är gott det med. Men det var ju bananen jag ville åt.

Blablablablabla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback