Tralala lilla ÅSKMOLN

Föreställ er det mest fruktansvärda monster ni kan tänka er. Föreställ er sedan att monstret har PMS, snorig näsa, halsont och numera dubbelsidig öroninflammation. Då har du föreställt dig mig. Grattis!
Ja, inatt bestämde sig min andra trumhinna för att spricka och lämna lite blod och annat gojsigt i örat. Värken var ett faktum redan igår eftermiddag så numera känns det som om jag går runt med en burk på huvudet och hör bara mig själv. Så upp imorse o ringa doktorn igen, och i ren förbannelse gick jag i tio minus upp till sjukhuset trots att jag var nära bristningsgränsen. Wille är hos sin pappa en sväng över dagen och pappa ville jag inte störa igen, tur att man har två friska ben iaf..Väl där blir doktorn försenad för han är ute på nåt hembesök.....eh ursäkta men visste jag att han sysslade med sånt skulle jag ha krävt att han kom hem till mig och inte tvärsom! Sissodär 50 minuter efter utsatt tid fick jag komma in och efter konstaterande av trasigt öra fick jag vad han kallade för "dundermedicin". Men man kan bli illamående av den, tack för det. Jag älskar ju verkligen att må illa. Så om inte den här jävla medicinen hjälper nu kommer jag personligen att hunt this doctor down! Tur för han att han var trevlig, ung och inte helt osnygg.

Min tipptoppstudiegrupp fixade klart vårt arbete idag, snabba som få är dom! Så nu har vi jullov fram till 11 el. 12 januari. Yey!

Tror jag ska hålla mig från skrivandet tills jag har något positivt och glatt att dela med mig av för det här är ju inte vidare roligt.



Kommentarer
Postat av: Toe

hahahahhahahahahahahya emma du är för söt. jag kan inte fatta hur myckety otur du kan ha. förlåt att jag skrattar men du skrev roligt!! krya på dig skatten.. sker det roliga saker inatt ringer jag och tjötar med dig om det imorgon. kiss kiss

2009-12-17 @ 16:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback