Walking in a winterwonderland

Det här är väl en härlig syn?

Hoppas det får ligga kvar till jul. Sålänge det inte blir slask har jag inget emot snö.

Jag önskar det kunde komma ett skepp lastat med................?

ENERGI!!

Jag skulle egentligen ha jobbat några timmar i morrn eftermiddag men jag känner att jag orkar inte. Not good!

Ont i halsen, trots att jag börjat med antibiotikan plus att örat fortfarande beter sig som ett as.

Tur att min fina sambo är hemma och pysslar om mig lite. Idag gjorde han julskinka, med en griljering på italiensk örtblandning & senap. Det var inte så dumt!

Annars har jag bara orkat köpa värktabletter på apoteket och inhandla matvaror sen har det varit ganska mycket horisentalläge.

 

Udda har jublat hela dagen över snön....hon är snötokig.

 

Estella däremot, not so much.

 

Såhär såg det ut igår när Wille kom hem. Då dög man visst inte längre.

Svikarkatt!

Tro inte att du kan hoppa upp i mitt knä sen...


Kommentarer
Postat av: Anna

jag känner igen det där med svikardjur.. mitt iform av en hund!! Tror det beror på all den extra mat han får av Fredrik när inte "mamsen" ser på :P ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback