19.37

Då var den här dagen snart slut då. En helt vanlig dag, men en trevlig sådan. En förmiddagsfika med Emma som inte innehöll så mycket plugg...som den kanske borde ha gjort. Sen gjorde jag scones till Anna & mig, lite födelsedagsfika i efterskott! Det var väldigt mysigt att ses även om det var en kort stund!



Jag bakade sconesen med vetemjöl special fullkorn och linfrönkeso, väldans gott må jag säga! Bra mellanmål. :)
Sambo har fått för sig att det är dags att köpa ny bil, så idag har han lånat hem en golf från skoglöfs.....det kommer inte bli den men det kan ju vara kul att leka av sig en stund. Själv tänker jag inte lägga mig i det där. Jag är glad bara bilen är ny. Och inte luktar gammal död räv som vår gör just nu. Därför blir det pappas bil till universitetet imorrn!
Imorrn är det redovisningar fram till kl.14, sen ska veterinären ringa..sen bär det av till Maria i kga, SEN är det helg. Hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Anna T

Tack underbara för vårt mys:)

Blommorna är så vackra:)



pussskraamm

2009-02-11 @ 20:48:29
Postat av: karin

Å vilken fin tröja din vän har=) ¤vill karin ha¤ Ses snart Kram

2009-02-12 @ 08:09:08
Postat av: Anonym

Vaddå död räv? Gillar du inte kebab nu eller? puss

2009-02-12 @ 15:22:31
Postat av: Emma

gammal kebabsås i ett passagerarsäte i an asgammal ful golf, luktar inget annat än död räv williamgustaveriksson! puss

Postat av: Anonym

Okej!

Men vad sägs om en Golf 1.6 liters -07 med style pkt, tonade rutor och 18 tums alu fälgar?



uhmzz uhmzz uhmzzzz <--- = BAS!!!! KYSS

2009-02-13 @ 09:25:14
Postat av: :P

Hon va fin på den bilden lilla Anna... men det vet hon redan ja tycker :)

2009-02-13 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback