A long december

Den här dan känns skitlång. Ja jag vill ju helst inte att det ska bli måndag men söndagar är ibland överskattat. Vad har jag gjort idag? Eeh, inte mycket? Hämtade ma & pa ute i skärgårn, den här gången kom jag ihåg mobilen men idag var det ju om möjligt ännu gråare väder ute än vad det var igår, så kul o ta kort..
Sen lagade mannen i huset lunch, känns som jag har övergett all matlagning till honom just nu...det är det värt. Jag började med tvätten............å hej vilken underhållande dag! Sen fick vi (läs: wille) upp en hylla i v-rummet och tvättandet fortsätter....!
Otroligt fascinerande.


gråttgråttgrått

Kommentarer
Postat av: Anna

Här ser söndagarna likadana ut :) om det är till någon tröst!? :) Hoppas allt är bra! Hälsa katterna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback