And now what?

Jaahaaa då var man färdigpluggad för dagen då! Det där med kaffe var en effektiv idé för det var första gången på länge som jag kände att jag fattade nåt och att jag faktiskt läste inte skummade. Okej då...sista kapitlet skummade jag. Mamma lagade god lunch och sen låg vi bredvid varandra på sängen, jag läste och hon löste korsord. Men nu har jag varit hemma en stund och i brist på roligare saker så tog jag tag i att grovstäda badrummet för det var grisskitigt. Blir så när man har katter som strör sand överallt...
Nu är jag i valet o kvalet om jag ska ta en promenad eller ställa mig på CT:n...jag känner för lite luft så just nu drar det åt det hållet..men vi får se.
Imorrn ska jag möta upp Emma för en fika och lite plugg, vi tänkte slå våra kloka hjärnor ihop o se om vi kommer på något bra till våra utkast. Jag vet vad jag vill skriva om men kan inte komma på någon bra problemställning.

För några dagar sen upptäckte jag att vårt kontaktuttag i hallen har lossnat, och drog ut sladden som satt i för säkerhetsskull...men så har jag funderat på om det är lite farligt för katterna om dom ska börja pilla i det där, så Anna och Fredrik kanske skulle ta vägen förbi här sen så jag får lite hjälp av den riktiga elektrikern. Det vore ju synd om jag peta i det där själv för jag kan varken det ena eller andra.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha likadant med mitt uttag. Dom små liven har dock inte kommit på att dom kan pillra med sladdarna än. Väntar på att elektrikern ska komma o fixa d där. Inte kul att komma hem till en grillad katt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback