every day I’m awake in a different shape

Det är tydligen fredagen den trettonde idag. Det ska bli intressant. Peppar Peppar ta i trä så har jag erfarenhet av att just denna dag brukar bli en extra trevlig dag istället. Det är bara att hålla tummarna för att man inte bryter benet eller liknande. Inga benbrott under min långpromenad jag just kom hem ifrån iallafall. Solen lyste, himlen klarblå och askallt såklart. På hemvägen gick jag en sväng över stan och fixade lite inför imorrn. Dags för "Allas kommersiellas dag" igen! Det ska bli trevligt. När jag gick över stan står det 7 A-lagare på rad och solar. Och en schäfer. I can't help loving this town.

(Wille om du tror att jag har köpt en bil till dig i Alla hjärtans dag present så har du jättefel.)



Kommentarer
Postat av: Anna T

sötnosa:)

2009-02-13 @ 15:39:18
Postat av: Anonym

Men Men vafffe vafffffe blir de ingen bil? puss

2009-02-13 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback