Hangin' around

Vilken härlig syn att få se solen lysa det första man gör när man vaknar! Så jag var tvungen att ta en kort men svettig promenad nu innan skolan. Nu äter jag frukost och funderar på vad jag ska göra för mat när jag kommer hem i eftermiddag....det lutar åt broccolisoppa, möjligtvis spenatsoppa.
Wille meddelade att det snöade i paris och dom skulle gå på eurodisney idag...surt sa räven! Jag är så osugen på skola idag, skulle kunna vara ute hela dagen känns det som. Men ikke.
Och mer ointressant än såhär lär det inte bli för stunden så varför inte sluta skriva och göra sig klar istället?

Kommentarer
Postat av: Tove

klart det emma.. de ska jag ha på mig.. men går kul i dem. inte van att stappla runt i sådana...

de e ju bra att du saknar wille lite... det ska man om man e kær...

puss baby

2009-02-02 @ 12:03:48
Postat av: hellen



asgött väder. asgött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback