Lika ointressant fortfarande

Jag sitter med mina vanliga kläder, morronrock och tofflor, varför är det så kallt! Min högsta önskan just nu är ett badkar.
Skulle göra soppa men det får nog bli imorrn, gjorde ugnsgrönsaker o quorn istället, igen. Min rygg är helt trasig och det är verkligen irriterande...bli bra snarast...?!
Imorrn är det studier som gäller, ska läsa typ 6 kapitel och lämna in ett utkast på torsdag så lite sysselsatt blir man allt.
Wille har lovat mig en helg utan stress, utan tider att passa osv...bara sova, laga mat, promenera och allt annat "vanligt" är det som står på schemat. Människan är det mest stressade jag vet. Och Mia då såklart eftersom Mia & Wille skulle kunna vara syskon på den fronten.



Den här bilden fick jag just från Willy, ser lite grått ut tycker jag? ;)

Kommentarer
Postat av: cornelia

ja ja rekomenderar det nog på sommaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback