Monday morning

I tusentals år har jag dragits med magkatarr i perioder. Illamående and so on...för ett år så höll jag upp med p-piller och nu i efterhand inser jag att "magkatarren" blev bättre...nu när jag äter p-piller igen vaknar jag på nätterna igen och mår illa. Why god why? Iallafall så vakna jag vid fem imorse och fick tillslut gå upp o ta en pepcid..som faktiskt hjälper konstigt nog...men varför utsätta sig för detta kan man undra. På grund av det här beslutade jag mig för att skippa skolan idag och ta vara på solen och vara snäll mot magen. Bland annat ska jag gå till apoteket och köpa mer pepcid. Hurra.

Jag drömde inatt att mina katter gick i en bäck, med hela kroppen under vatten. Udda blev biten av en orm under vattnet och höll på att dö. Vi åkte ambulans till sjukhuset. Jag blev väldigt glad när jag hörde hennes tjatiga mjaaoo imorse.


Kommentarer
Postat av: Mia

Men Emma usch!!! En orm i vattnet...buhu, jag ska aldrig bada igen! Det är nog bäst att hon flyttar hem till mej, här finns det inga ormar som kan bita henne! (såsötmissen)

Ses på torsdag! Pusspuss

2009-02-09 @ 11:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback