oh holy boredom

Nu är jag klar med mitt utkast, känns skönt att vara färdig med skoluppgifterna för denna vecka. Nu ska jag bara läsa en hel bok om jämställdhet över helgen...fantastiskt roligt. Wille ringde precis och dom har landat i good old sweden nu så om några timmar får jag väl åka till kga och hämta honom. Igår hade dom fått en liten guidning av Hanna! Det var ju trevligt.:)
Snart är det stockholmsdags och jag skulle vilja ha nån snygg klänning tills dess, men hellooo vart är alla pengar? Inte på mitt konto iaf...tror jag ska kolla ut lite prylar som jag kan sälja på tradera!

Jag är även sugen på typ allt idag så jag har just ätit en apelsin och nu skriker magen efter mer. Men 17 tiden tycker jag är en skitdum tid att äta på. Så magen får vänta helt enkelt. Gjorde den där broccolisoppan förut men mjaaa jag vet inte det ja...har ätit godare soppor. Eller den var god men lite mäktig på nåt sätt.

Fan va uttråkad jag är- 22h om dygnet ungefär. Det är medfött.
Ikväll halvåtta är det Popcirkus på tvåan. Laleh ska vara med idag tror jag så det tycker jag att vi alla ska se.
Pöss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback