Simon says

Hej hallå dagboken.
Varför i hela friden är min sömn inte som den ska nuförtiden?! Jag somnar hur gott som helst, jag sover ganska så gott ja det får jag nog lov att säga, och jag har alltid varit ganska morgonpigg, fram tills nu. Jag kommer knappt upp! Skulle kunna sova hela dan känns det som, och det mina vänner är inte min grej. Jag får normalt panik om jag sover längre än nio. Jaa, detta är ett problem för världen att lösa.

Emma & jag har varit på min VFU plats och observerat lite idag, genus stod på schemat. Det var väldigt roligt att träffa alla gosungar. Då återkommer vi till problemet sömn. Vecka 10 inleder jag 5 veckors VFU, hur ska jag orka? Jag är ju tydligen i koma varje morgon, så good luck att gå upp och vara alert i 5 veckor. Har en känsla av att jag kommer vara okontakbar de första 2 veckorna innan man hamnar i fas. Men förutom att bli sömnberövad kommer det bli skitkul.

Imorrn ska vi avsluta vår observation på Ejes, fika & skola är en lyckad kombination. I julas hade vår lärare t.o.m skrivit ut på schemat när vi skulle fika, handla julklappar och vila. Fram med mer såna lärare! ;)

Men utan att det står på schemat så ska jag nu äta frukt, vila och sedan ta tag i diverse ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback