Skitbacillusker. Skitkatt. Skittrött.

Japp jag är sjuk idag igen. Men lik förbannat ska jag ge mig ut på en promenad nästan längst ut i strand för att ansluta till min studiegrupp och sen promenad hem igen. Det får bli dagens exercise. Sen har jag tvättid hela eftermiddan. Otroligt spännande onsdag.
Natten var desto mer spännande, 02.07 satt jag och torkade kattspyor på vår vita rymamatta i vardagsrummet som vi mot alla odds inte lyckats spilla nånting på än så den faktiskt fortfarande var vit, Udda har nu förändrat det. Kattskrälle. Eftersom min sambo har fått ett hurtbulleryck tillsammans med hans vän Jonas så möts dom klockan 06.00 varje morgon för en powerwalk så imorse ringde klockan 05.45 och självklart vaknar jag först med hjärtat i halsgropen. Människan går iaf upp och klampar väl på lite väl extra i lägenheten tycker jag, men det visade sig att Udda hade haft ner en blomvas med mina alla hjärtans dag blommor i så den gick i tu.........................wille klampade för han städade med goretexskor på. Kattskrälle igen.

Jag vägrar bli sjuk lagom till helgen. Vägrar!! Men det gör lite ont i örat och värker sedvanligt i bihålorna. Löjligt!!
Härmed ordinerar jag vila till mig själv imorrn eftermiddag och fredag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag klampar inte.. Har du hört talas om svansjön? Jag brukade hjälpa dem med koregrafin... ha ha !!!!!!!!!!!!! kyss love

2009-02-18 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback