Sleepyhead

Dom senaste dagarna har jag varit som drogad när jag vaknar...eller försöker vakna. Jag får tvinga mig själv att öppna ögonen och då har jag ändå sovit i ca 8-9h! Att vara pigg när man vaknar är en fördel. Speciellt idag för jag måste läsa typ 6-7 kapitel i Markström...då gäller det att vara vaken. Ska åka hem till min sjuka mamma och läsa där annars har jag en katt som stör mig. Jag tror jag ska åka som jag är. Pyjamas och hår som står rakt upp. Jag ska ju ändå bara vara inne så jag slipper skrämma slag på nån ;)
Jag har en känsla av att jag kommer somna efter några sidor i boken. Kanske man ska slå på stort och ta en kopp kaffe dagen till ära? Redbull? Något uppiggande kommer behövas iaf........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback