tired and weary

Jag vet inte om den här dagen kan bli en bra dag. Usch jag vaknade kvart över fem, ryggen värkte och sömnen verkade inte finnas där så efter 45 minuter av hysteriskt vändande i sängen så gick jag o la mig på soffan framför tv:n. Men där somnade jag minsann, kanske 30 min eller så, självklart är jag nu sjukt trött men kan ändå inte sova. Jag känner mig lite halvdan...nyser och just för tillfället känner jag mig nästan febrig men det är väl för att jag är trött antar jag. Eller så har mammas baciller flyttat hem till mig.

Ringde iaf till karlstad smådjursjukhus, väldigt trevlig personal verkar det som. Jag fick en tid på fredag så då får vi kolla om tjockemåns har några sjukdomar eller om hon bara är allmänt hostig.

Jag måste verkligen duscha och tvätta håret och jag har sånt olust med att få blött hår...mitt hår tar typ timmar att torka..! Men såhär kan jag ju inte gå runt, så frukost sen får jag släpa mig in i duschen.

Yeeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback