I do my best not to care

Det blev en timmes promenad. Jag behövde rensa hjärnan, det var kallt och väldigt uppfriskande.
Min ena älsklingsbebis har hostat ett tag nu och nojig som jag är började jag googla lite om katter med hosta, och där stod det att katter som äter kortison är mer infektionskänsliga än andra katter..och eftersom Estella har ätit kortison till och från i flera år så bestämde jag mig för att imorrnbitti ska jag ringa till karlstad smådjurssjukhus och se om jag kan få en tid. Det stod lite om att hosta kan bero på allt från hår, till astma till hjärtproblem och med tanke på Estellas sjukdomshistoria så befarar jag självklart det värsta. Jag fattar inte att vi inte har en veterinär i släkten?! Två psykologer, en sjuksköterska (på väg att bli barnmorska) och en läkarstuderande...visserligen är elin utbildad djurskötare...men jag tror inte jag kan räkna det som veterinär. ..det får väl bli mitt kall då antar jag. Efter förskollärare. Jag hatar oroa mig för sånt här. Så jag hoppas jag kan få en tid imorrn.







Under promenaden lyssnade jag på Lalehs nya album för hundrafemtielfte gången och jag älskar verkligen den här skivan.
Så tove, cornelia och hanna: borde vi inte gå på konserten ändå?

Imorrn kommer baby hem♥


Kommentarer
Postat av: mia

Snossötiskatter!!! Jag blir så avunsjuk! Tror du att du skulle märka om en försvann?? Puss

2009-02-09 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback