The songmaker says "It ain't so bad" The dream maker's gonna make you mad The spaceman says, "Everybody look down" It's all in your head

Imorse var jag sjuk. I ungefär 2 timmar. Sen var jag tydligen frisk. Samma sak igår. När jag vaknar är jag skitförkyld, ont i huvet och känner mig allmänt såsig. Men sen vips så är allt borta, inge mer snor, inge mer huvevärk och ingen feberkänning. Det vore ju skitfränt o bli sjuk lagom till lördag när tåget till sthlm rullar.
När jag friskförklarade mig själv imorse hämtade jag upp Hanna och vi gick en lång och kall promenad, båda två var trötta i benen efteråt så då åkte vi hit och drack lite te som sedan förvandlades till lunch. Det var väldigt trevligt! Det är konstigt det där när man inte har sett en person på drygt ett år och så känns det som det var igår.

Imorrn ska vi arbeta i studiegruppen, Mia & Maria kommer in till khamn vilket känns väldigt skönt att slippa åka in till kstad. Kan tänka mig att vi håller på i nåra timmar sen är det ledig eftermiddag!
Men kvällen ska jag spendera i sängen läsandes en 13 sidor lång artikel om "Barns perspektiv och mänskliga rättigheter: Godhetsmaximering eller kunskapsbildning?

Intressant?
I think so.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback