Ta min hand och kom,så går vi vidare...

Några av mina nära och kära runtomkring mig går igenom en del svårigheter i sina liv just nu och det gör mig såklart ledsen. Kärlek kommer aldrig utan bekymmer det kan vi väl konstatera vid det här laget. När man hör hur rösten brister och hur ont  det gör så känner jag igen mig för jag har också varit där, inte bara en gång utan flera. På det viset kan man ju nu i efterhand säga att det kommer ordna sig, ni kommer må bättre och livet kommer konstigt nog bli "livet" igen. Men är man i situationen själv kan man inte höra på det örat. Men en dag, kommer ni vakna och allt kommer kännas lättare, det kommer kännas värt att leva sitt liv igen. Glädjen, nyfikenheten och skrattet kommer finnas på sin rätta plats igen! Under tiden som ni gråter ur er all ilska, besvikelse och sorgsenhet så finns vi andra på plats för att underlätta & underhålla!

Håll till godo med lite klassisk Håkantext:

Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut

Vad jag bryr mig om nu
är att du ligger vaken
i morgontimmen när regnet slår mot fönstret
och det låter som om det går på dig
Vad jag bryr mig om nu
är att du då ser det
hur smutsigt livet blivit

Och vad jag bryr mig om nu
är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt
Vad jag bryr mig om nu
i dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig

Vad jag bryr mig om är att se dig gråta
för jag har gråtit
och du ringde aldrig
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde nyss
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaka till dig

Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt, nu slutar jag

Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om inte kommer tillbaks till dig

säg nånting
säg nånting

Vad jag bryr mig är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig är att du kallar på mig

 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma du e en toppentjej du... så søtt och finta v dig... vi ses på lørdag vi aaaaas kul ska det bli att se dig søtast

2009-02-16 @ 20:08:36
Postat av: Anonym

Emma du e en toppentjej du... så søtt och finta v dig... vi ses på lørdag vi aaaaas kul ska det bli att se dig søtast

2009-02-16 @ 20:09:32
Postat av: Anonym

Fy fan vilken toppen kompis du är, älskar dig Big W

2009-02-16 @ 20:46:32
Postat av: Anonym

älskar dig de vet du!!!så nära men ändå två mil bort

2009-02-17 @ 00:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback