Vilken skittråkig dag.



Det här är vad jag har gjort idag. I hundra timmar känns det som. Åkte hem till mamma o pappa vid tio imorse för att få lite lugn och ro och mindre distraktioner i form av bädda, diska, skura toan...osv. Jag har alltså varit där 6 timmar. Så länge tror jag aldrig jag har pluggat på en o samma dag. Visserligen gjorde jag några avbrott för att surfa runt lite på nätet, crackbook, kläder och bloggar...Är jag klar då?? Njae, det här måste vara det sämsta arbete jag nånsin skrivit. Eller reflektioner snarare. Men enough är enough, jag får finslipa imorrn för nu har jag ont i huvet. Jag trodde jag skulle bli dubbelt så effektiv av en gigantisk kopp kaffe och en avdankad gammal lussebulle som jag hitta i frysen, men icke. Jag syndade alltså i onödan. Idag ska nog crössträjnörn få sig en omgång. Men först ska jag invänta willyboy, en tripp till Maxi väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback